The 5-Second Trick For بیماری زونا از چیست

Wiki Article

● زونا توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود که باعث آبله مرغان نیز می‌شود.

بوتاکس معده چیست؟ چه اثراتی روی لاغری دارد؟ (تایید شده توسط پزشک)

غذا‌های نارنجی شامل: هویج، سیب‌زمینی شیرین، زردآلو و کدو

  سوالات متداول درباره کاشت ابرو: کاندیدای مناسب، پروسه و نتیجه

این کامیون‌ها تنها پس از یک سری بازرسی‌های پیچیده و بوروکراتیک اسرائیلی‌ها می‌توانند وارد غزه شوند.

شدت این درد ممکن است در نواحی خاصی از پوست که قبلاً تاول‌های زونا در آنجا وجود داشته است، خیلی شدید باشد و حتی ممکن است پوست این ناحیه، حساسیت زیادی نسبت به گرما و سرما پیدا کند.

دانلود آهنگ علی سورنا باد پیچید تو مزرعه گندم بالاترین کیفیت ممکن

ویروس آبله مرغان و زونا مشابه‌اند. به همین دلیل است که وقتی بزرگتر می‌شوید، بعد از تجربه آبله مرغان در کودکی، امکان ابتلا به زونا قوت می‌گیرد. در واقع، این ویروس تا پایان عمر در درون شما زندگی می‌کند.

در برخی از موارد با استفاده از روش خانگی نمی‌توان بیماری زونا را درمان کرد.

اقداماتی که برای درمان زونای حاد می‌توان انجام داد عبارت است از:

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

معمولاً اگر زونا چشم را درگیر نکرده باشد، خیلی خطرناک نیست اما در صورت شک به ابتلا به بیماری زونا، بخصوص در موارد زیر حتماً به پزشک خود مراجعه کنید:

● اولین علائم زونا معمولاً درد و سوزش است. درد معمولاً در یک سمت بدن و در امتداد ناحیه خاصی از پوست به نام درماتوم است و اغلب بثورات قرمز به همراه دارد.

● زونا ممکن است بیماری زونا از کجا میاد در هر کسی که آبله مرغان داشته باشد رخ دهد. با این حال، عوامل خاصی افراد را در معرض افزایش خطر ابتلا به زونا قرار می‌دهد. این موارد عبارتند از:

Report this wiki page